[linux-sohbet] Re: tv de linux

---------

From: kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Mon 19 Jan 2004 - 04:20:54 EST

    'Guru'yu falan birakin iyi bir kullanici bile degilim bence, dediklerinizde
    katildigim yonler de mevcut ama benim su 2,5 yillik -son 1 yili aktif-
    kullanimimda gordugum bir sey var:
    Linux belki biraz daha ugrastiriyor bu tarz seylerde ancak cok belirgin bir
    ustunlugu var: Windows'ta tanitamadiginiz bir donanimi artik tanitilamaz, is
    biter, eski Apache modemler, bazi Conexant chipli modemler (chipler ortak
    olsa da bazisi kurulmaz bilirsiniz) ama o begenmedigimiz ayarlarda Linux'da
    calisir... Bende WinView 601 diye epey eski bir TV/FM karti var, Win95
    suruculeriyle, mumkun degil Win 2k ya da XP'de calismiyor, sitesinde
    terkedilen kart diye surucusu yok; internet'de aratin hep haberler
    tanitilamayacagi yonunde, Mandrake 9.2 vd. daha kurulumda bt848 olarak
    tanidi ve catir catir calisiyor... Keza nVidia suruculeri evet XConfig'de
    ayar yapiyoruz ama oyun vb performansta makineyi ucuruyor... Demek istedigim
    o goreceli zorluklar bazen cok guzel sonuclara yol aciyor, fanatik
    olmadigima inanarak dediklerimin degerlendirilmesini rica ederim. Bir de
    benim kullanmaya basladigim -daha yeni bir zaman sayilir 2 kusur yil-
    zamandan bu yana degisen seyleri dusunuyorum da... bence bir seyler dogru
    gidiyor...

    Saygilarimla,
    Cengizhan Kaptan