[linux-sohbet] Re: tv de linux

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 11:29:20 EST

    Arkadaslar,
    Su anda zaten Gorkem Cetin'in Digiturk'un yanilmiyorsam Teknoloji
    kanalinda Penguenin Gunlugu adinda Linux'la ilgili 30 dk'lik bir
    programi mevcut. (zaman az ya da cok ama sonucta bir tv programi var)
    Ben etrafima bakiyorum da kimse Linux kullanmak istemiyor. Beni goren
    herkes ozeniyor ama sonunda pes edip Windows'a devam ediyorlar. Bende de
    Windows kurulu sadece oyun amacli ama yakinda Wine vb yontemler ile
    birseyleri gercekten basarirsam ilk isim Windows'u kaldirmak olacak zaten..

    Ben Linux konusunda okulumda cok catisma yasadim kendi arkadaslarima
    karsi da.. Bazilari Linux'un Windows karsisinda tutunamayacagini falan
    soyleyip duruyor. Cogu Linux'un ne kadar gelistiginden bi haber..
    Windows karsisinda tutunamayacagini soyleyen arkadas daha gecen gun
    benden bir Linux dagitimi alarak kurmaya calisti ama RAID ve SCSI
    kullandigindan Suse bunlari tanimadi diyerek geri getirdi. Simdi de
    anlayacaginiz gibi kedi cigere pis der olayi var yani.. Linux yeterince
    yayilinca insanlar zamanla bakis acilarini degistireceklerdir nasilsa..
    Sonucta herseyi geriden takip etmiyor muyuz zaten ? :)