[linux-sohbet] Re: Abdullah Güçlü Yakalandı

---------

From: info@teknobilge.com
Date: Fri 09 Jan 2004 - 05:14:38 EST

    Merhabalar,

    Yaw ben tam anlamadim. Adamin sucu SPAM mi, dolandiricilik mi? Yani adam
    milyonlarca e-mail adresi satiyorum deyip para toplayip, hic bu
    adresleri gondermemis diye mi suclu, yoksa, izinsiz e-mail gondermek
    yasak oldugu icin mi suclu?

    Benim bildigim, Turkiye'de Spam'e karsi bir yasa yok. Yani adam digiturk
    gibi yayinlarin sifresini kirip satmasa, sadece e-mail adreslerini
    toparlayip satsa, -ve alicisana gercekten CD'de gonderse- herhangi ibr
    suc isliyor diyemecegiz. Ne dersiniz?

    Saygilar,

    Ozer Tayiz.