[linux-sohbet] Re: ns kaydi

---------

From: info@teknobilge.com
Date: Wed 07 Jan 2004 - 14:30:17 EST

    Merhabalar,
    Ee, siz ne sorduydunuz? .net .com. org alan adi icin yeni alan adi almak
    disinda bir sey gerekmiyor. O zaman kendi aldiginiz alan adinin altinda,
    bir "name server" kayıt edilmesini (ns1.benimhostum.com gibi) mi
    istiyorsunuz? Bunu da alan adini aldiginiz yerden halledeceksiniz.
    Bazilarinin formu var, bazilarinda support ticket doldurulup yapiliyor...

    Iyi calismalar.

    Ozer Tayiz.