[linux-sohbet] Re: ns kaydi

---------

From: info@teknobilge.com
Date: Wed 07 Jan 2004 - 13:45:14 EST

    Yeni alan adi kaydi yapacaksaniz, istediginiz herhangi bir hosting/alan
    adi kayit sirketinden yapabilirsiniz. Benim kullandigim ve memnun
    kaldigim servisler, turkiye'de turkticaret.net, yabancilarda da
    ev1servers.net. Network Solutions da olur olmasina ama, ne anlami var
    6-8$ yerine 35$ vermenin?

    Kolay gelsin,

    Ozer Tayiz.