[linux-sohbet] Re: telekom ve yurtdisi

---------

From: Görkem Çetin (gorkem@bahcesehir.edu.tr)
Date: Sun 04 Jan 2004 - 19:33:06 EST

    Umut yazmış:

    >Merhaba,
    >Pazar sabah 0700'da yattim ve yattiktan 1 saat sonra internet turkiyede durmus :)
    >Loglardan bunu anladim.
    >
    >Nihayet 1600'da turkiyedeki haber sitelerinin birinden yanit alabildim.
    >Birisi telekom fiber kablolarini koparmis.
    >
    >Simdi surat olarak fena degil, duzelmis gibi.
    >
    >Guncel haberlere sahip olan varsa sevinirim.

    Merhaba

    Öğrendiğime göre çalışmalar Pazartesi günü sabaha kadar devam edecekmiş.
    Bir uydudan 34 mbit çıkış ayarlanıyor, ama yine de toplam hat kapasitesi
    düşünüldüğü zaman oldukça yetersiz kalacak. Yarın hatlara yük bindiğinde
    tam bir karmaşa yaşanacak gibi görünüyor.

    Pazar sabahı yaşanan sorun DNS ile ilgili idi; DNS servisleri başka bir
    makineye yönlendirilince sorun düzeldi.

    İyi çalışmalar
    Görkem