Re: [Linux-sohbet] Announcing Fedora Core 3 for PowerPC platforms (fwd)

From: Yalçın karagöz (yalcin.ka@gmail.com)
Date: Fri 10 Dec 2004 - 16:15:32 EET

illa da sorunlu surumdur demedim. Benim kurdugum pc'nin donanimiyla
ilgili bir sorun vardir belki. ama novell Desktop duzgun calisti.
Ayrica size sorf yaparken firefox cok zorladi, ayrica internetim de
tam randimanli sayilmazdi. download hizi 17kb/sn'yi asamadi. bunun
yaninda her acilista fs.chk calistiriyordu ve bitince reboot ediyor
tekrar calisinca tekrar fs.chk calisiyor. kisir dongu bigi oyle
kaliyor bazen (diskte sorun var diyeceksiniz ama ayni diske format
atmadan (/home dizini idi) ubuntu kurdum?) . listelere sormaya artik
gerek gormedim. Ama yinede ozellikle fedora nin ilk surumu acemi bir
kullanici olarak bana baya bir deneyim kazandirmisti:)