Re: [Linux-sohbet] Announcing Fedora Core 3 for PowerPC platforms (fwd)

From: Yalçın karagöz (yalcin.ka@gmail.com)
Date: Fri 10 Dec 2004 - 11:05:33 EET

Fedora core 3 ile kabus dolu bir gece gecirmenin ne demek oldugunu
bilir misin? Sizlerden ricam linux ile yeni tanışanlara bu tur
dagitimlar onermeyin. Linux'su sogutuyor insana. Bakiyorsun goruntude
bir seyler var ama icraatde hic bisey yok. demek linux bu imis hissine
kapiliyor insan. ismini turk listelerinde hic duymadigim o kadar guzel
yazilimlar bence hepside fedora core'den daha performansli.
 Yani tamam katiliyorum listede boyle tartisma yapmak gereksiz ama o
kadar populer olmus ki fc3 nedir, nedendir anlamadim. sadece Redhatin
mazideki yillarinin mirasini yiyor bence.
  fc3'cun tek avantaji fazla iso ile geliyor cok isosu olunca
kullanicilar iciinde cok sey var hissine kapiliyor.