[linux-sohbet] Re: RH AS 2.1 ya da RH 7.3 kullanan var ? =?ISO-8859-1?Q?ISO-8859-9?Q?m_???

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Thu 26 Aug 2004 - 10:49:54 EEST

26-08-2004 Perşembe günü saat 10:09 sularında, Devrim GUNDUZ dedi k
i:
> Sanırım bana açılacak bir hesabı herkesin bilmesine gerek yok,
liste
> üyelerine açılmıyor bu hesap.

Olmaz, kullanici adi ve sifre bilgilerini de ogrenmemiz lazim. Ayrica
eliniz degmisken banka sifreleriniz ve kredi kart numaralarinizi da
yazarsaniz liste ahalisi acayip mutlu olur :)

Bu mail icin ozur dilerim isin geyik kismina fena sardim ama napim
tutamadim :)

Kolay gelsin

Cem

http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.