[linux-sohbet] Re: RH AS 2.1 ya da RH 7.3 kullanan var ?

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Thu 26 Aug 2004 - 06:33:01 EEST

 Merhabalar,

On Thursday 26 August 2004 09:19, Rasit ULCAY wrote:
> Hayır cok iyi anlamış durumdayım sadece bana "Yardımcı
> olabilecekler özelden yazsın" demesi garibime geldi.

 Hayir cok iyi anladiginizi sanmiyorum. Kendisi (Devrim) bir shell account'u
istiyor. RH7.3 bir makineden, sebebi de RH7.3 icin PostgreSQL rpm'lerini
yapmak istemesi. Yardim ona shell accountunun acilmasindan ibaret, belki daha
sonrasinda da ufak tefek seyler. Fakat kuvetle muhtemel sistemin sahibine yuk
cikarmadan bir kosede isini gormek istiyor..

 Bu mevzunun liste uzerinden gitmesi yaklasik olarak su sekilde olur herhalde,

 X: Devrim Ben hala RH7.3 kullaniyorum sana bir hesap actim, kullanici adin
bu, parolan da su.
 Devrim: Tesekkurler, simdi baktim da rpm-devel pakediniz yokmus, benim
calismam icin sistemde onun da olmasi lazim, acaba kurabilir misiniz?
 X: Tabi kurarim. Hatta kurdum.
 Y: Aa X bey, motd'niz cok eglenceli imis. Sisteminiz fevkalade, saygilar.

 Siz su cok iyi anlamis duruma neyi anlayarak geldiniz cok merak ediyorum.
Fakat daha fazla uzatmayacagim. Cevap hakki dogdu, siz de cevap verin sonra
ben cevap vermeyeyim.

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@uludag.org.tr, meren@comu.edu.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". - linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-sohbet-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe">tiklayiniz</a>