[linux-sohbet] Re: cekirdek citleme - 2.6.8.1

From: Murat Koç (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Tue 24 Aug 2004 - 18:33:35 EEST

> Merhaba,

Selam,

> Tue, 24 Aug 2004 18:20:42 +0300 tarihinde Murat Ko
> <murat.koc@frontsite.com.tr> soyle yazdi:

> Iyi de alette acpi yok ki.
>
> Cekirdek her acilista "ayyh bunda da acpi yokmus kapatiyorum, illa acmak
> isterseniz beni bi ittirin" yaziyor o sayede.
>
> Ben bastan soyluyorum iste yok diye :-)

acpi=off dersin o zaman.

> Klavye tamam da ben mouse kullanmak istemiyorum. Niye illa mousedev olmak
> zorunda ki?
>
> Ustelik yaninda gameport da kakaliyor :-)

sadece INPUT u seç. Bana config dosyanı yollarsan sana düzenleyip
yollayabilirim.

--
|          |  Murat Koç
|          |  Manager & IT Consultant
|    FRONT |
|==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
|_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/

linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin
http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.