[linux-sohbet] Re: Cebit

From: Didem Kamoy (dkamoy@fisek.com.tr)
Date: Wed 18 Aug 2004 - 02:33:21 EEST

Merhaba,

>Size 54 saat olabilir, bana 2 dakika mesafede, haftasonumu standtta
>değerlendirebilirim :)

"54 saatin (6 gun* 9'ar saat = 54 saat) 54'unde de orada olabilirim"
diyorsaniz ne mutlu bize. (Her gun duracaksiniz diye zorlamamiz yok,
size uygun olan, onceden belirttiginiz belirli gunlerde de stand
gorevlisi olabilirsiniz tabii.) :) Standimizda duracak ya da penguen
kostumu ile gezecek bir gonullumuz daha oldugunda bize sevinmekten ba$ka
bir $ey du$muyor. Sagolun.
Haftasonu gorev alma teklifiniz ve olasi sorulariniz icin
etkinlik@linux.org.tr ile baglantiya gecebilirseniz seviniriz.

Didem

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694