[linux-sohbet] Re: Cumhuriyet gazetesi haberi

From: Devrim Sipahi (devrimlinux@yahoo.com)
Date: Tue 17 Aug 2004 - 10:18:59 EEST

Merhaba,
Haziran Temmuz ayında verilen terminal sunucu seminerinden sonra bu konuyu
haberleştirmek istedik. Cumhuriyet İzmir bürosu yardımcı oldu ve
yayımlandı. Yazı biraz değişikliğe (başlık dahil) uğrasa da ( gazete
yazılarında olağan bir şey) istenilen mesajın verildiğini düşünüyorum.
Eleştirilerinizi aytıntılı bir şekilde
postakutusu@cumhuriyet.com.tr
adresine de gönderirseniz daha iyi olur.
Özgür yazılımlarla ilgili daha çok yazılara rastlayabiliriz.
selamlar
Devrim