[linux-sohbet] wind0ze xp starter edition .. LOL :-)

From: Ozgur Dogan GUNES (ozgur@kabalak.net)
Date: Fri 13 Aug 2004 - 00:35:49 EEST

      haber,
http://www.ntvmsnbc.com/news/282052.asp?0m=-12R&cp1=1#BODY
adresinden alinmistir.

      güzel yorumlar icin, evvela
      http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=windows+xp+se adresinede
göz gezdirebilirsiniz derim :)

      Microsoft'tan Linux'a yanit

      Dünyanin en büyük yazilim kurulusu Microsoft, özellikle
Asya kitasinda her geçen gün daha çok kullanici tarafindan tercih
edilen Linux'un önünü, 'XP Starter Edition' adli yeni bir isletim
sistemi ile kesmeye hazirlaniyor.

      AA

      12 Agustos 2004- Microsoft, 'XP SE'nin, düsük fiyatiyla,
'yazilim korsanligi ile savas amaciyla' hazirlandigini belirtirken,
internet analistleri, Linux'un her geçen gün artan pazar payinin
Microsoft'u telaslandirdigi ve yazilimin bu yüzden hazirlandigi
görüsünde.

           Internette yer alan habere göre, her ne kadar Microsoft,
hala dünyanin en çok satilan isletim sistemi Windows ile isletim
sistemi pazarinin lideri olsa da Asya kitasindaki bazi büyük
dagitici firmalarin, ücretsiz Linux isletim sistemi ile donatilmis
bilgisayarlari büyük bir hizla satisa sunmasi, Microsoft'u harekete
geçirdi.
             Pazar payinin düsmesini istemeyen Microsoft, Linux'a olan
talebi durdurmak için, Windows XP'nin basit bir versiyonu olan 'XP
Second Edition' isletim sistemini hazirladi.

      FIYATI DÜSÜK OLACAK
             'XP SE', standart XP özellikleri arasinda bulunan;
internet baglantisi, Windows Messenger, Windows Media Player 9 ve
dijital fotograf destegine sahip olacak ancak fiyatinin düsük olmasi
için düsük çözünürlüklü grafikler, azaltilmis ag
opsiyonlari ve daha az kapasiteli görev mönüsü ile kullaniciya
ulasacak.
[...]

      ÖNCELIK UZAK DOGU ASYA'NIN
             Fiyati henüz açiklanmayan yeni isletim sisteminin, Ekim
ayinda, ilk olarak Linux'un hizla yayildigi Tayland, Malezya ve
Endonezya gibi ülkelerde piyasaya sürülecegi ögrenildi.

http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.