[linux-sohbet] mp3 sunucu

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Wed 11 Aug 2004 - 22:54:24 EEST

Merhaba,

Bu GNU lisans mantigini anladigini sanan biri olarak bir soru sorayim
musadenizle...

ample.sourceforge.net adresindeki programi biraz modifiye ettim. Mevcut
yazarina e-mail atarak durumu bildirdim ve ilgilenip ilgilenmedigini, ya
da projeyi devam ettirip ettirmeyecegini sordum. Cevap olarak projeye
devam edecegini ama benim eklentilerimi kullanmayacagini,
ilgilenmedigini beyan etti.

Mevcut lisansi GNU.

Ben simdi bu programi yine GNU lisansiyla ama yeni bir isimle
cikarabilir miyim ortaya? Ample projesinden esinlendigimi ve onlarin
bilmemkac versiyonunu kod tabani olarak aldigimi kaynak kodlarla
birlikte dagitacagim README dosyasinda belirtmem yeterli olacak mi?
Mevcut gelistirici bu konuda herhangi bir talepte bulunabilir mi? Benim
mevcut projeye karsi bir yukumlulugum var mi?

Saygilar.
Umut.

http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.