[linux-sohbet] genel alan adlari ve noter

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Fri 30 Apr 2004 - 21:10:06 EEST

Bu konuda bir bilgisi olan var mi acaba? Bu nedir anlamis degilim.
Generic ad vermeye basladiktan sonra bir cekilis oldu saniyorum, sonra
bunlari dagittilar, simdi de bir daha noter huzurunda cekilis
olacagindan bahsetmisler. Ama tarihler bir acaip, 2003 yilinda cekilis
olacak diyor, daha sonra 2004'un mayisinda odtu kultur kongre salonunda
diyor, acikcasi ben bir sey anlamadim bu aciklamalardan, birisi izah
edebilir mi? Generik adini verdikleri insanlardan geri mi alacaklar yani
nasil istir bu yahu.

--
Baris.
Public Key:

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part