[linux-sohbet] Re: PGP anahtarı nedir?

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Tue 27 Apr 2004 - 19:57:48 EEST

Selamlar;

http://www.gnupg.org/ adresinde PGP'nin OpenSource halini bulabilirsin.
Zaten Linux kullanıyor isen gpg sisteminde hazır, nazır duruyordur.
Ayrıntılı bilgide http://www.gnupg.org/gph/en/manual.html

Daha ayrıntılı bilgi, nasıl çalışır, nedir için GnuPG arasan nette
yeterince kaynak bulursun. PGP'nin sitesinde biryerlerdede FLASH ile
hazırlanmış bir demo ve yanında ayrıntılı bir pdf dökümanı var. İlgini
çekti ise biraz araştırsan bulursun :)

On Tue, 2004-04-27 at 19:19, Fatih YILDIZ wrote:
> ya bu pgp anahtarı nedir arakdaşlar, çatlayacam heryerde görüyorum.
> sitesine baktım hiçbişey annamadım...
> Mehmet Fatih YILDIZ
> http://www.mfyz.com
>
> linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin

S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu
0 312 468 53 00 / 3313