[linux-sohbet] Re: Gimp

From: Fatih YILDIZ (linux@mfyz.com)
Date: Tue 27 Apr 2004 - 19:13:46 EEST

oldukça doğru bir yorum,
gimpte tek eksin bulduğum nokta, her efektin filtreler içinde olması VEEEE
filtrelerde ÖNİZLEME muhabbetinin olmaması.
çünkü bi drop shaddow yapacak oluyorum. ayarını tutturana kadar bi tarafım
çıkıyo...

photoshopda görüntü kaybının olmamasının nedeni çok orantılı bir antialias
kullanmaları oluyor. yoksa aynı şeyi gimp için geliştirmek oldukça kolay
olsa gerek o kadar program yazmış arkadaşlar için...

Mehmet Fatih YILDIZ
http://www.mfyz.com