[linux-sohbet] Re: Proje: csv2mysql

From: Faruk Eskicioglu (farukesk@multi-task.net)
Date: Mon 26 Apr 2004 - 12:21:47 EEST

Evet, güzel bir fikir. TODO liste alımasından yanayım. Hatta alındı :)

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - Faruk Eskicioglu farukesk@multi-task.net - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- Don't marry the tool. Choose the tool that fits your specific needs at the time. A hammer really does not fix everything. -