[linux-sohbet] Re: dell/wireless ve gentoo/portage

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Tue 20 Apr 2004 - 09:50:04 EEST

Selamlar;

Bakınız compiler optimizasyonları ile elde edebileceğiniz max.
performans %3-%5 belki bunlar bile fazla. Gentoo hızlı açılıyor çünkü
sistem açılırken örneğin redhat'te olduğu gibi gerekli gereksiz hiçbir
servis siz kurup açılış'a eklemedikçe çalışmıyor.

Ama tabiki gentoo klasik i386 paketlerine göre avantajlar içeriyor,
bunları vermek içinde compile zamanı istiyor. Al gülüm ver gülüm işte
buna deniyor :).

Bu ara catalyst'i denediniz mi? Gentoo ile kurulum cd'leri oluşturmak
için kullanılıyor, aynı makinadan kurulumları otomatize etmek amaçlı bir
göz atın daha rahat cd oluşturursunuz :)

--
S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu