[linux-sohbet] BSD sunucularını ücretsiz kuruyoruz !

From: A. Oğuzhan BAŞAR (ahmet@oguzhanbasar.com)
Date: Mon 19 Apr 2004 - 13:23:27 EEST

Biz art=FDk BSD sunucular=FDn=FD =FCcretsiz kuruyoruz !=20

Hi=E7bir lisans bedeli gerektirmeyen BSD, bir sunucu i=FEletim =
sisteminden
bekledi=F0iniz her =FEeyi size fazlas=FDyla sunmaktad=FDr. Bu =
sistemlerle neler
yapabilirsiniz?

Mail server: (FreeBSD)
POP3
IMAP
Webmail
Antivirus
RBL kontrol
Web y=F6netim arabirimleri
=DD=E7erik filtreleme (attachment ve subject gibi)
Web Server: (FreeBSD)
SSL
PHP
Perl/CGI destekli
DNS/FTP/Mail servisleri
=20
Firewall: (OpenBSD)
PF packetfilter yaz=FDl=FDm=FD =E7al=FDsan FW
d=FCnyan=FDn en g=FCvenli i=FEletim sistemi =FCst=FCnde ko=FEan FW =
yaz=FDl=FDm=FD

Proxy Server : (OpenBSD veya FreeBSD)
Web trafi=F0ini izleme ve k=FDs=FDtlama

* BSD sistemleri kullanan baz=FD kurulu=FElar:
- Yahoo
- Hotmail
- ftp.cdrom.com
- THY

Kurulum ihitiya=E7lar=FDn=FDz i=E7in bizimle irtibata ge=E7ebilirsiniz. =
Kurulum
kar=FE=FDl=FD=F0=FDnda sizden herhangi bir =FCcret taleb edilmeyecektir.

A$agIdaki linkleri inceleyerek BSD hakkInda detaylI bilgi sahibi
olabilirsiniz.
FreeBSD nin tarihcesi http://www.enderunix.org/docs/freebsd_history.html
FreeBSD nedir http://www.enderunix.org/docs/welcome_freebsd.html
BSDi http://www.bsdi.com
FreeBSD http://www.freebsd.org
NetBSD http://www.netbsd.org
OpenBSD http://www.openbsd.org

DetaylI bilgi almak icin bize ula$In!

E-Posta : info@bilcag.net
Telefon : 0 216 465 49 50 - 0 532 777 22 48
Fax : 0 216 465 48 65