[linux-sohbet] Re: izmir'de seminer bugun

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Thu 15 Apr 2004 - 19:20:40 EEST

Selamlar;

Sohbet listesine atılan bir seminer duyurusunun LKD semineri gibi
göründüğünü ve insanların bunu neden duyurmadınız tepkilerini önlemek
için hiç bir ART niyet beslemeden kendimce bir yanlış anlaşılmayı
önlemek adına bir e-posta yazdım. Fakat gelen tepkilerden görüyorumki ya
yanlış anlaşılmışım yada insanlar bir şeyleri anlamak istedikleri gibi
anlıyorlar.

Bu listelerdeki sert uslüplardan en çok rahatsız olanlardan biriyim,
kimseye sen LKD'lisin sen şunlusun demedim ki ben kaç günlük LKD'liyim
yada bana bu hak verilmiş mi? Ne insan, ne grup nede konu ayrımcılığı
yaptım yada yaparım.

Anlatmak istediğim İzmir'de bu işe gönül vermiş insanların bir seminer
düzenlediği ama bu seminerin ne Düzenli LKD Semineri nede İzmir Linux
Kullanıcıları Topluluğuna ait olduğunu anlatmaktı [ yanlış kelimeler
seçmiş olabilirim ama anlatılmak istenen ilk okunduğunda anlaşılacak
kadar basitti ], ki semineri hazırlayanlardan biri olan Orhan Berent'te
bir sonraki mailda teşekkür ederim diyip gerekli linki vermiş. Bu ne ben
haklıyım nede haksızım demek. Ortada hak aranacak bir durum yok, hatta
ortada konuşulacak bir mevzu bile yok fakat tekrar ediyorum
tepkilerinizin hiçbirine anlam veremedim.

Lütfen bu konu burada kapansın eğer ben bir yanlış yaptıysam hem
listeden hemde semineri düzenleyecek olan arkadaşlardan özür dilerim,
yok konu kapanmaz ben daha sana yazıcam diyen varsada lütfen özelden
yazsın, kimseyi gereksiz yere rahatsız etmenin manası yok.

Bu e-posta bu konu ile yazdığım son e-posta, bundan sonra ne yazılırsa
yazılsın cevap vermeyeceğim çünkü sanki suçluymuşum ve savunma yapmak
zorundaymışım gibi bir duruma doğru gidiyor bu muhabbet!

Saygılar

--
S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu