[linux-sohbet] Mandrake 10

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Thu 15 Apr 2004 - 17:56:02 EEST

Merhaba ,

Bir kac hafta once Mandrake 10 Community yi indirdim ve kurdum. K3b de CD
yazarken kitleniyordu. Xmms ise hic mp3 calmiyor kitleniyordu. Uzerine
dusmedim ve tekrar 9.2 kurdum. Dun aklima takildi ve benim yasadigim
problemleri yasayan varmi diye biraz internette arastirdim, pek elle tutulur
bir sey bulamadim. Ancak Mandrakenin sitesine girince Mandrake 10 Official
diye bir dagitimin duyuruldugunu gordum (su anda sadece uyeler icin download
mumkun mayis basinda da herkes icin mumkun olacak mis). Kafama takilan su
mdk 10 Community ne idi ? Mdk 10 Community deki hatalar yeni duyurduklari
Mdk 10 Official da duzeltilmis olabilir mi ?

Selamlar
Kerem