[linux-sohbet] Re: izmir'de seminer bugun

From: Serdar KOYLU (serdar@uludag.org.tr)
Date: Wed 14 Apr 2004 - 11:49:12 EEST

Selamlar..

Yanlis anlasilacak bir sey yok gibi. Acik secik ve yoruma gerek
kalmayacak sekilde dogrulari yazmis Enver Bey..

Postfix performans, guvenlik vs. yonlerinden ustun oldugu kadar
qmail'den cok daha anlasilir haldedir ve gelismis bir cok ozellige
sahiptir. QMail icin genelde once bir suru patch vs. yapilir, yapilir..
Sonrada calisiyor diye sevinilir. Genel olarak postfix kurup ayarlaninca
guzelce her isi yapar hale gelir.

Ben postfix derim vede yemege giderim..

Saygi ve sevgiler..