[linux-sohbet] Re: seminerleri kayda almak

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Sat 10 Apr 2004 - 16:00:46 EEST

Merhabalar,

Ne güzel, ne güzel...

İnternetten Linux eğitimi projeniz için web altyapısında görev almak
isterim... Vaktiyle birkaç scripti incelemiştim, ama, daha kendim iyice
öğrenemedim linux'u diye öylece kalmıştı bu projem (her şeyi tek başıma
yapmam şartmış gibi ;) ) ... Hakkaten biraraya gelip bir başlayalım...

İyi çalışmalar...

Özer Tayiz.