[linux-sohbet] Re: Ankaray Otobus :) Konu Degisti.

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Fri 09 Apr 2004 - 15:15:23 EEST

> Merhaba.

Selam,

> Ok Ozaman nilufer ile geliriz. 1Hafta sonra ciddi olarak ugrasmaya
> basliyacagim ozaman.Mail atarim.
> Bu arada bana kucuk bir Stand ayarliyacaksiniz demi :)

Aslında tren olursa daha zevkli olur :) o zaman ben de sizinle gelirim
belki. Aslında öbür türlü de gelirim :) evet evet öyle yapayım camia ile
öyle geliriz ama tren de muhabbet daha iyi olur. Gece yemekli vagonda
takılırız filan hoş olur.

Bu arada Doruk Fişek denen arkadaş benden 1 saat 45 dakika + belki 15
dakika içinde 2.6 kernel seminerini bitirmemi bekliyor :( teessüf
ediyorum kendilerine.

Bu arada ben diyordum bu adam Linux34 :)

--
|          |  Murat Koc
|          |  Manager & IT Consultant
|    FRONT |
|==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
|_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part