[linux-sohbet] Re: seminerleri kayda almak

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 09 Apr 2004 - 15:01:28 EEST

Merhaba,

Fri, 9 Apr 2004 14:56:29 +0300 tarihinde "Turgut Yazlak" <tyazlak@enka.com>
soyle yazdi:

TY> seminerler i=E7in =F6zellikle istanbul seminerleri icin daha once =
TY> onerdigim (cok eskiden)
TY> kamera ile kayda almak fikrimi
TY> tekrar oneriyorum . bunun icin gerekli olan
TY> bir kamera
TY> bir kaset (ka=E7 tane gerekli ise)
TY> ve cd ye cekme masraflarinida karsilarim.=20
TY> boylece seminerler canli olarak isteyene cd olarak verilir isteyene =
TY> dosya olarak cekmesi icin yol gosterilir.
Bir de duzenli kameraman sagladiniz mi bu is tamamdir :-)

Saka bir yana, gelip seminerleri kameraya cekmek isteyenlere hicbir zaman
"olmaz, yassah kardesim" denmiyor :-)

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694

linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin