[linux-sohbet] Savunma = Biktim bu linux denen seyden :)

From: Ümit YILDIZ (umityildiz@imeyil.com)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 16:47:23 EEST

Sevgili arkaslar

Sivri cikislarim icin ozur dilerim. Ayrica yapici yorumlariniz icin
tesekkur ederim.

Sorunuma gelince...

Kernelle ilgili belgeme bakinca aslinda benim kernel 2.6.3-4mdk'nin
benim tv kartimi destekledigini gordum. Ama merak ediyorum. Niye Benim
Mandrake Linux 10.0 tv kartimi (Flyvideo 2000+fm pal bg/dk (saa7134))
kurmadi. Acaba ben ozet bolumundeki Donanim ayarini yanlis mi sectim?
Oysaki tv izleme yazilimini kurdu. Ama calismadi. Aranizda bilen varsa.
Lutfen soylesin. Ayar dosyalarini (/etc/modpobe.conf, /etc/modules.conf)
nasil yapilandirmam gerektigini yazacak varsa zahmet olmazsa yazsin.
Bazi arkadaslar yazdi ama yetmedi. Onlara emekleri icin tesekkurler. Bu
dosyalara ne yazmaliyim ki TV kartim sorunsuz calissin? Yardim...

Conexant HSF modem olayini unuttum. Zaten haftasonu 56k external seri
modem alacagim. (Uygun fiyata satmak isteyen varsa arasin).

Nvidia Geforce 2 MX/400 AGP ekran kartimi basari ile sisteme kurdum.
Readme dosyasindaki dediklerini yaptim. OLDUUUUU :))))))) CANAVAR gibi
calisiyor VAAAAVVVV!!!! Yakinda Windows Xp'den vaz gececegim ve buraya
maillerimi outlooktan dehil Evolutiondan yazacagim.

Nasil mi ekran kartini tanittim anlatayim. Once mdk10 cdsinden
kernel-source kurdum. Konsoldan init 3 e gectim. sh NVIDIA***.run yazip
driveri konsolden yukledim. Hemen arkasindan init 5 e gectim. Mandrake
Denetim Masasindan -> Donanim -> Grafik Sunucusu -> Grafik Kartindan
tekrar ekran kartimi sectim ve tanittim. Sistemi yeniden baslattim.
OLDU.... 3D oyunlar canavar gibi calisti :)))) Nvidia logosuda acilirken
guzel geliyor. :))

Ayrica Turkce belge bulabilecegim site biliyorsaniz yazabilir misiniz?

Benim bildigim sadece www.belgeler.org var sadece...

Sevgi ve saygi dileklerimle...

Umit YILDIZ

Asi...Cilgin... Bikkin...