[linux-sohbet] Re: Seminer Sunularınıkullanma

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Wed 07 Apr 2004 - 19:46:38 EEST

Selamlar
Ocenlikle cevaplar icin tesekkurler.
Sunu belirtmek isterim ki sunular linuxu daha iyi tanitma amaciyla =
olusturulmus sunular. Bizde ihtiyac duyarsak zaten yapilis amacina =
hizmet etmek icin kullanmis olucaz. Amac sonucta tamamen ayni. Bu yuzden =
hosgoruyle karsilanacagina suphem yok zaten. Universitemizde kendi =
capimizda bir takim tanitim seminerleri vermeyi dusunuyoruz. Internet =
haftasi pazartesi basliyor. Gerek isimizin yogunlugundan gerekse kaynak =
bulup derlemenin uzun surmesinden dolayi bu tur hazir sablonlara ihtiyac =
duyabiliriz. Kullanilirsa eger sunu sahibinden izin almayi dusunuyoruz =
zaten. Sonucta Linux dunyasinda olup paylasim ruhunu tasiyip sunulari =
yine yapilis amacina hizmet icin kullandirmamak bence mantiksiz zaten.=20

Hersey Linux icin...
Saygilar.