[linux-sohbet] Listede Turkce Olayi

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Wed 07 Apr 2004 - 00:40:16 EEST

Arkadaslar,
Mozilla ThunderBird kullaniyorum ve hala listeye Turkce karakter
kullanamama eziyeti cekiyorum. Birileri bana su programin ayarlarini
soylese de ben de yapsam.. Gerci tum ayarlarda Turkce ayarli ama listede
Turkce karakter kullandigim an okunamaz hale geliyor mesajlarim.. Nilgun
hanimdi sanirim, bana Isnet mail adresimden dolayi oldugunu soylemisti
ama liste disinda TR karakterler konusunda sikinti yasamiyorum neresi
olursa olsun... Bu konuda ne yapabilirim ? Mail programimdan vazgecmem
su anda cok memnunum cunku liste disinda... Ne oneriyorsunuz ? Listede
bu problemle ilgili bir ayar falan yapilamaz mi ? Gordugum kadariyla
aramiza yeni katilan arkadaslarda da boyle sorunlar oluyor.

Alper KANAT