[linux-sohbet] Re: Bu da yorumsuz

---------

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Fri 02 Apr 2004 - 09:10:02 EST

    > Selam,

    Selam yine,

    > Olmuş demek 2-3 sene :))
    >
    > http://docs.comu.edu.tr/www.linux.org.tr/savunma/

    istisnai bir durum yapıp bu saatte mail atacağım ama dayanamadım :) Bu
    yazıyı görünce eski zamanlar ve yazının hazırlandığı dönem geldi aklıma.
    Orada yazanlar o zamanlar için dogru idi (Linux tarafından bahsediyorum)
    ama şimdi bazı şeyler değişti.

    Misal :

    Dağıtımlar arasında çalışmayı engelleyecek fark yoktur.

    Çok iki taraftan çekilebilecek bir başlık oldu. Her iki şekilde de size
    savunmasını yapabilirim esasında bunun. Bu cümlenin doğru olup olmaması
    ise artık tamamen ne yapmak istediğinize bağlı olarak değişir oldu.

    yine,

    "Linux'lerde UNIX'lerde olduðu gibi üreticiye özel bölümeler yoktur.
    Çünkü ortak çekirdek ve yazılım havuzunu kullanmaktadırlar. Bu nedenle
    çözümler asla üreticiye özel çözüm olmayacaktır."

    çok iddialı bir laf olmuş.

    Teknik Destek

    "Linux’u bir şirketten satın alarak kullandığınız takdirde o şirketin
    teknik desteğine sahip olacaksınız. "

    cümle satın almak kısmından itibaren yanlış :)

    Bu yazının yazılmasında emeği geçen kişiler aynı zamanda arkadaşlarım.

    Şimdi yazılanlara bakınca olumlu/olumsuz değişmiş çok şey görebiliyorum.

    Birçok argüman kişilerin teknik bilgi seviyesine göre iki taraftan da
    sömürülebilir şekilde.

    PS: savunma-cg dağıldı di mi? Doruk?

    --
    |          |  Murat Koc
    |          |  Manager & IT Consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin