[linux-sohbet] Re: Microsoft saldırısı

---------

From: Keltos Kirpi (keltoskirpi@yahoo.com)
Date: Wed 22 Oct 2003 - 06:37:13 EDT

    Devrim GUNDUZ wrote:

    > Bende 1 ayı aşkın süredir böyle. Filtreleyecek ortak bir özellik
    > bulamadığım için gereksiz bir trafik yaratıyor. pine kullandığım için
    > fazladan bir trafik daha yaratmıyor; ama posta kutumda M$ görmek yeteri
    > kadar can sıkıcı bir durum. 6 MB da iyi bir miktar benim eski halime göre.
    > Şimdilerde azaldı bu arada; günde en fazla 1-1.5 MB geliyor.

    > Ne güzel olur :-)

    Spam filtreleme icin
    http://popfile.sourceforge.net
    i tavsiye ederim.

    Bayesian filtre mantigi ile calisiyor.
    Mozilla ve Thunderbird de de boyle bir mekanizma
    olmasina ragmen PopFile daha hizli ogreniyor.
    Mozilla temkinli. PopFile daha agresif.
    Su an icin PopFile dan yana kullandim tercihimi.
    Perlde yazilmis. Windoz/Linux surumleri var.
    Mail proxy olarak calisiyor. Mozilla yada
    email programinizda hesap tanimi
    yaparken bu proxyi gosteriyorsunuz.