[linux-sohbet] firebird ve iptables kurallari

---------

From: Volkan YAZICI (volkany@phreaker.net)
Date: Sat 18 Oct 2003 - 08:01:51 EDT

    merhaba,

    iptables'da asagidaki kurali tanimladigim zaman:
    iptables -A INPUT -p TCP -s ! 160.75.100.15 --syn -j DROP

    bunun ardindan firebird

    - aciliyor, menulerde gezebiliyorum, favorites'daki sitelere
    tiklayarak gidebiliyorum, o sitelerde linklere
    tiklayabiliyorum, yeni pencereler aciliyor, onlarda da her
    sey duzgun gibi gorunuyor (adres bar disinda), her pencerede
    adres bar yazisini secebiliyorum;

    - address bar'a bir sey yazmaya calisinca
    firebird donuyor. yani 1 karakterini bile yazamiyorum. hemen
    klavyeye dokundugum anda olay bitiyor.

    - iptables -F yaptiktan sonra firebird'u aciyorum, sonra
    tekrar "iptables -A INPUT -p TCP -s ! 160.75.100.15 --syn -j
    DROP" yapiyorum. bu sefer firebird donmuyor. guzelce
    calisiyor.

    fikri, cozumu, deneyimi olan konuyu aydinlatirsa cok
    sevinecegim.

    iyi calismalar...