[linux-sohbet] Re: masaüstü

---------

From: Volkan YAZICI (volkany@phreaker.net)
Date: Tue 07 Oct 2003 - 09:00:27 EDT

    ben ilk defa boyle bir sey deniyecegim, umarim calisir...

    --- ---
    #!/bin/sh

    # resim dosyalariniz burada olsun
    $bgDir=/usr/share/backgrounds/

    # her seferinde pencere yonetciniz duvar kagidi
    # olarak asagidaki dosyaya baksin
    $randomBg=/usr/share/backgrounds/random_bg.png

    min=1
    max=$(find $bgDir -name "*.png" | wc -l \
    sed 's/ //g')
    randomNum=$[min + (RANDOM % (max + 1 - min))]
    for currPic in $(find $bgDir -name "*.png" -print)
    do
    [ $randomNum -eq $min ] \
    && ln -s $currPic $randomBg \
    done
    --- ---

    ister bunu .xinitrc'ye eklersiniz, ister baska bir dosyaya
    koyup oradan cagirirsiniz...

    iyi calismalar

    P.S. bash@irc.freenode.net'e cok tesekkurler =)