[linux-sohbet] listeler

---------

From: Coskun KARACA (c.karaca@celiknet.com)
Date: Wed 01 Oct 2003 - 03:44:05 EDT

     Onur Bey'in söylediklerine kesinlikle katılıyorum.Listeler artık o kadar
    dallanmış budaklanmış ki birçok konu zaten birbrine girmişken insan nereye
    mail atacagini sasiriyor. Buda yetmiyormuş gibi bazı arkadaşlar bunu şuraya
    yazsaydın ya, ne diye buraya yazdın (belkide kendi kendine "ne öküz adamlar
    var abi ya") diyerek o çok bilmiş edalarıyla kızmaktalar.Onur arkadaşımın
    dediği gibi bir çok şey zaten göreceli.birçok konunun birbiriyle bağlantısı
    var.Denge noktasını yakalamak çok kolay değil. Baslangic listesi var
    bilmişler listesi varda orta listesi niye yok mesela. insanların çoğu arada
    bir yerdeyken(bu arada böyle bir orta listesinin açılmasından yana değilim
    :)) Sanırım ne demek istedigimi anlatabildim.Amac bilgiyi verimli bir
    sekildecabucak paylasmaksa bana göre 2-3 liste olması yeterli(biri donanım
    biri yazılım olur.Zaten mail trafigi çok fazla degil). Bu arada çok bilmiş
    veçok bilen arkadaşların belki kendileri için sıradan olan birkaç cümlesi
    birçoğu için yol gösterici bir anahtar olabilir veya ilgilendiği konuda bir
    ipucu teşkil edebilir bunuda düsünün lütfen. Sonuc olarak insanları
    sogutmadan kırmadan paylasalım.Türkiyede penguen artsın linux büyüsün linux
    artsın. Yol gösteren ögreten herekese sonsuz tesekkürler. :)