[linux-sohbet] Re: gtk'da turkce karakter

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Sun 30 Nov 2003 - 15:52:08 EST

On Sun, 30 Nov 2003 22:17:09 +0200
Volkan YAZICI <volkany@phreaker.net> wrote:

VY> bash$ export LC_CTYPE="tr_TR"
VY> bash$ export LANG="tr_TR"
VY> bash$ export LC_ALL="tr_TR"
VY> bash$ mozilla
VY>
VY> denedim fakat hala turkce karakter yazamiyorum mozilla'da.

 Mozilla sanirim LC_CTYPE kullanmiyor.

VY> gorebiliyorum. ama diger alanlar da turkce yazamiyorum. en
VY> basitinden arama yaparken karsima cikan keyword bosluguna turkce
VY> karakter yazamiyorum (yazinca sapkali y cikiyor)

 Turkce yazabiliyorsun, ama "yazdigin Turkce'yi" Turkce karakterlerle okuyamiyorsun. Bu bir yazitipi sorunu. Mozilla nin ayarlarindan Turkce yapmayi deneyebilirsin, ozellikle secilen yazitipinin tr desteklemesi onemli.

--
 Onur Kucuk
 <onur@kablonet.com.tr>

linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin