[linux-sohbet] Re: adalet bakanlığı ve openoffice.org

---------

From: Görkem Çetin (gorkem@bahcesehir.edu.tr)
Date: Tue 18 Nov 2003 - 18:33:06 EST

    Kağan Özcan yazmış:

    >halk eğitim merkezinde adliye çalışanlarına bilgisayar kursu veriyorum.
    >normalde müfredatımız windows xp ve office xp oluşuyor.
    >kursiyerler bugün beni şaşırtan bir şey söylediler. adliye deki
    >bilgisayarlarda
    >openoffice.org kurulu olduğunu mahkeme ve bürolarında openoffice.org
    >kullandıklarını söylediler.
    >bunun bütün ülke adliyelerinde kullanılacağını söylediler. ortak bir
    >projeden sözettiler fakat
    >bilgileri sınırlıydı.umut verici bir proje.
    >openoffice.org hakkında ayrıntılı bilgi bulabileceğim
    >site ya da kitaplar var mı?

    Merhaba

    Adalet Bakanlığındaki bilgisayarlar oyun oynanmadığı zamanlar
    OpenOffice.org çalıştırıyorlar. Şimdiki sayısı 300 civarında (güncelleme
    olabilir, benim bilgim en az 4-5 ay eski), ama hedef 40000 idi diye
    hatırlıyorum. Önce her bilgisayara MS Office kurulacaktı, sonra Java
    destekli bir metin düzenleyiciye geçildi, ama OpenOffice.org 1.0 çıkınca
    planlar değişti.

    OpenOffice.org türkçe projesinin web sayfası http://tr.openoffice.org.
    Aynı web sayfasında listelere üye olmak için arayüzler de var. Bir
    arkadaş kitabını yazmaya başladı, ancak askerlik (şimdilik) nedeniyle
    şimdilik çalışmalarına ara verdi.

    Her türlü desteğe açığız. Hatta gelin, kendi proje grubunuzu kurun...

    İyi çalışmalar
    Görkem