[linux-sohbet] Re: giden ve gelen maillerin yedeklenmesi etik acidan ?

---------

From: Orhan Berent (berent@deu.net.tr)
Date: Tue 27 May 2003 - 13:49:18 EEST

    Gayr=FD etik bir davran=FD=FE,ki=FEiye =F6zel bir =FEeyi adminin ya da =
    bir ba=FEkas=FDn=FDn
    okumaya ne hakk=FD var.

    Yedeklemeye gelince
    Mail veri de=F0ildir
    =DDlle de yedeklenme yap=FDlacaksa ki=FEisel ayarlar yedeklenir
    .Basilix .qmail .sqwebmail.*** vb vb bunlara ilave olarak auth =
    dosyalar=FD
    passwd,shadow ya da mysql tablelar=FD,tutup ta /var/mail ya da =
    Maildir'larin
    yede=F0ini neden al=FDrlar,bunlara dds ya da dlt yeti=FEmez.

    Orhan Berent