[linux-sohbet] Re: :(

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 14 May 2003 - 22:12:59 EEST

    Wed, 14 May 2003 20:26:05 +0300 (EEST) tarihinde Devrim GUNDUZ
    <devrim@gunduz.org> soyle yazdi:

    DG> Olay tarihini çok net bildiğim için, bu hatalı paket olayını
    DG> öğrendikten sonra (sanırım sen söylemistin Doruk) biraz webi
    DG> kurcaladım... Ve Red Hat'in 1-2 gün sonra güncellemesini çıkardığını
    DG> gördüm.
    DG> Bundan 3 yıl öncesinden bahsediyorum; ilk kez masaüstü dışında üretim
    DG> ortaminda bir linux kuran benim, bu güncellemeleri takip edecek kadar
    DG> bilgim yoktu. Simdi ayni sey basima gelse eminim ki cok farkli
    DG> davranirim.
    Iste zaten butun sorun orada. Yeni linux'a baslayan bircok kisinin de ayni
    o zamanki senin gibi guncellemeleri takip edecek kadar bilgisi yok.

    Burada linux'a yeni baslayan ve windows aliskanliklariyla (arastirsam da
    bir sonuca ulasamam, birilerine sorsam da kimse yardim etmez) linux
    kullanan insanlardan bahsediyoruz.

    Yoksa bir sure linux kullanmis insan zaten herhangi bir dagitimi kendine
    ozgu ozellestirebilir ve cikacak sorunlarla basedebilir.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694