[linux-sohbet] Re: USB Kablo

---------

From: Serdar KOYLU (skoylu@gizemcafe.net)
Date: Mon 16 Jun 2003 - 13:49:04 EEST

    Selamlar...

    Biraz teori. USB degisik bir seri arabirimdir. Oncelikle burada bir host,=
     bir=20
    de device bulunur. Device her zaman bekler. Host ona konus dediginde=20
    konusur. Yani bir tur Master/Slave mevzusu..

    Kabaca bundan cikaracagimiz sonuc sudur: Bir bilgisayar her zaman Host'tu=
    r.=20
    Eger iki bilgisayar birbirine USB kablosu ile baglanirsa her iki tarafta =
    Host=20
    olacagi icin bu durumda iki cihazin birbiriyle anlasmasi bir hayli zor=20
    olacaktir. Cihazlardan birindeki host controller'in device controller=20
    emulasyonu yapmasi gerekecektir.=20

    Bildigim kadariyla 2.5 kernel icinde buna yonelik experimental bir calism=
    a=20
    mevcut. g_ether gibi bir seydi sanirim. 2.4 Kerneller icinde bir yamasi=20
    olmasi lazim. Google'dan g_ether, gadget API USB linux gibi ararsaniz=20
    bulursunuz saniyorum..=20

    Genede kesin emin degilim.

    Saygi ve sevgiler..

    Pts 16 Haz 2003 10:06 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz: