[linux-sohbet] Re: SCO M$ - Lisans? (bi hayli OFFTOPIC)

---------

From: Umut PHP (php@kakalak.org)
Date: Thu 24 Jul 2003 - 15:16:46 EEST

    Sayginiza saygiyla...

    Listelerde en yogun hatalardan birisi bu belki de.

    Ozur dileyeceginizi bilemezdim, beklenmeyen
    bir davranisti (hayli yerindeydi)

    O kadar da kirici bir mesaj oldugunu dusunmuyorum.
    Ama bu mesajinizdan sonra kirildiginizi anlayip
    size bir ozur borclu oldugumu dusunuyorum.

    Kusura bakmayin :-)

    Bazen hatalarin surekli tekrari insani daha az
    hosgorulu yapiyor.

    Saygilar.
    Umut.

    Bu listeden cikmak icin