[linux-sohbet] Re: SCO M$ - Lisans?

---------

From: Ismet Sonmez (isonmez@bsy.com.tr)
Date: Thu 24 Jul 2003 - 14:56:58 EEST

    Merhabalar,

    Kandi mailimi kendimde okuyamadim.Kusura bakmayin. :)

    Konu acaba dunya uzerinde su sekilde gelisebilirmi?
    MS Unix SCO dan lisansladi.SCO bu davayi kazanirsa MS sunu diyebilirmi.
    "Bu cekirdek benim lisansli urunum veya urunumden uretildi" BSA yardimi ile
    diger ulkelerde baski kurabilir.
    Sadece bir senaryo.
    Bu sirketlerin dunya uzerinde bu konu hakkinda mutlaka bir planlari vardir
    diye dusunuyorum.

    Iyi Calismalar