[linux-sohbet] Re: Red Hat Linux Project (Severn)

---------

From: Baris Metin (baris.metin@frontsite.com.tr)
Date: Thu 24 Jul 2003 - 11:20:51 EEST

    Thu, Jul 24, 2003 at 11:10:26AM +0300 , Devrim GUNDUZ :

    > Merhaba,
    Selamlar,

    > up2date ile rawhide zaten yapi olacak farkli kavramlar degil mi?

    Rawhide bir örnekti, sürümler arası geçişten dem vurmak için vermiştim
    bu örneği. Ve ya direk geçiş yapmayın da, başka bir RH sürümünden bir
    paket yüklemeye çalışın. Up2date'in bu yetenekleri var. Ama herkese açık
    mı? Benim kullanmama izin vermemişti mesela :).

    > up2date daha cok sisteminizdeki paketlerin "guvenlik aciklari" ile
    > ilgilenen bir yapiya sahip. up2date ileevolution 1.4'e gecemezsiniz. Onun

    Biraz daha geniş yetenekleri var up2date'in. Yukarıda bahsettiğim
    gibi.

    > icin rawhide a el atmak gerekli. Bir de sunucu acisindan bakarsan, rawhide
    > pek iyi bir cozum olmayabilir...

    Evde, mobil bilgisayarda, işte de Linux kullnıyoruz zaten hepimiz :).
    Bir linux kurulumumuzun mutlaka sunucu olması gerekmiyor ki, ama dediğim
    gibi rawhide bir örnekti sadece.

    iyi çalışmalar,

    --
    |          |  Baris Metin
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin
    Bu listeden cikmak icin