[linux-sohbet] Re: Lutfen okuyun

---------

From: Serdar KOYLU (skoylu@gizemcafe.net)
Date: Sat 19 Jul 2003 - 22:59:30 EEST

    Selamlar..

    Cts 19 Tem 2003 22:45 tarihinde şunları yazmıştınız:

    > Çok doğru ama MS-EULA belli, MS dolaylı zararlardan sorumlu olmadığını
    > iddia ediyor. Zarar gördüğünü düşünenler MS'i dava edebilir.

    Simdi burada soyle bir durum soz konusu. Ne ben Windows'a para verdim. Ne de o
    EULA'yi kabul ettim. Evet, su anda MS urunu hic bir sey kullanmiyorum.

    Bu durumda onun beceriksizligi yuzunden basima gelen bu seylerden dolayi ona
    karsi bir hk talep edebilirmiyim ? Mesela, bugunku apache Kaydina gore,
    bilmem su kadar Nimda, bu kadar CodeRed saldirisi oluyor. Bunu oranlarsak
    bizim FR Hattin mesela %5'i bu gereksiz trafik yuzunden kullaniliyor. Bunu
    simdi ortaya suremezmiyim ? Malum 525b'ye gore bu tur seyler onlenmek
    zorunda..

    Kisacasi, MS bir usurn yapmis ve satiyor. Ben onu kullanmadigim halde onun
    yuzunden ayda bilmam kac milyar para verdigim hattin bilmem ne kadarini
    kullanamiyorum. MS'un bu hatasi yuzunden bulasan Nimda'larin olusturdugu bu
    trafigin zararlarini telafi etmesi gerekmiyor mu ?

    Saygi ve sevgiler..

    Bu listeden cikmak icin