[linux-sohbet] Re: Lutfen okuyun

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Sat 19 Jul 2003 - 21:57:53 EEST

    On Thu, 2003-07-17 at 09:53, Esref Atak wrote:
    > 17 Temmuz 2003 - Polonyalı bir grup bilgisayar uzmanı tarafından saptanan
    > güvenlik açığının, Microsoft tarafından da kabul edildi. Hatanın Windows'un
    > tüm sürümlerinde bulunduğu belirtiliyor.

    Asıl komedi, Polonyalı bilgisayar uzmanlarının bu hatayı açıklamama
    kararı almış olmaları. Bu hata duyurulduğu gün Microsoft bir güvenlik
    güncellemesi çıkarmış ve yayınlamıştı.

    Elbette bu bugfix üzerinde bu işten anlayan birileri tarafından
    indirilip kısa bir reverse-engineering çalışması yapıldıktan sonra
    onlarca NT, 2K ve türevleri sunucular bu işten ciddi zarar görecektir.

    --
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)    - Software developer, generic solvent
    http://enver.casdb.com          - mailto: ealtin at casdb dot com

    Bu listeden cikmak icin