[linux-sohbet] Türkiye'nin ilk "Bilişim Kampı, IT Bootcamp" i ODTU'de / 18-31 Agustos 2003

---------

From: Seçkin Gürler (seckin@linux.org.tr)
Date: Thu 17 Jul 2003 - 16:30:23 EEST

    Merhabalar,
    Asagidaki ilani sizlerle paylasmak istedim.
    İyi calismalar
    Seckin GURLER

    IEEE ODTU, 18-31 Agustos 2003 tarihleri arasinda, Turkiye'nin ilk
    bilisim bootcamp'ini duzenleyecek. Turkiye'nin bir cok yerinden gelen
    katilimcilar ODTU'de kampa alinacak, sabahtan aksama kadar dersler ve
    uygulamalarla icice olacaklar.

    Kampta 3 kurs var:
    1. Linux Kullanici (18-22 Agustos).
    2. Linux Ag Yoneticisi (25-29 Agustos).
    3. Java ile Uygulama Gelistirme (22-31 Agustos).

    Konaklama, yemekler ve butun diger giderler goze alindiginda oldukca
    makul ucretler belirlendi.

    Etkinlik hakkinda ayrintili bilgi icin
    http://kamp.ieee.metu.edu.tr/

    adresine basvurabilirsiniz. Adreste kurslar hakkinda detayli bilgi, PDF,
    DOC ve SXW bicimlerinde tanitim dosyalari ve basvuru bilgileri bulunmakta.

    Saygılarimizla

    Bu listeden cikmak icin