[linux-sohbet] Re: ***SPAM*** mandrake

---------

From: Esref Atak (esrefatak@hotmail.com)
Date: Tue 15 Jul 2003 - 18:40:17 EEST

      From: Fuat Altun
      *****Cesitli araliklarla mandrake dagitiminin iflas edecegi gundeme geliyor.

      "Kapali kodcular" tarafindan mi ? :)

      *****Bu konuda dusunceleriniz nelerdir?? Acaba mandrake uzerinde fazla vakit harcamamak mi gerekiyor? Baska bir dagitimlami ilgilenilmeli??

      Bence; Madrake, tüm Linux dagitimlari arasindaki en iyi masaustu pengueni. Koyun masanizin ustune oynayin :) Kurulur kurulmaz tum coklu ortam araclari ile birlikte geliyor. Mesela RedHat'da ayrica eklemek gerekiyor vidyo ve mp3 desteğini.

      Ancak; "Sunucu Linux" icin, en ideal dagitim Madrake degildir. (diye biliyorum).

      Mesela, gelecek adina, ben soyle bir goruntu goruyorum:

      Mekintos, tasarimcilar icin en ideal (?) İsletim Sistemi idi. Ozgur yazilimda ise, tasarimcilar icin en ideal Isletim Sistemi Mandrake olabilir gelecekte bence...

      Ayrica, lutfen okuyun, Mandrake hakkinda yeni bir gelisme:

      http://www.ntvmsnbc.com/news/223002.asp

    Bu listeden cikmak icin