[linux-sohbet] KDE-GNOME / Win-Lin

---------

From: Esref Atak (esrefatak@hotmail.com)
Date: Tue 15 Jul 2003 - 12:20:12 EEST

    Biraz dusundum de; sanirim dediginizi anladim...

    Biraz daha hafif (layt) bir konu o zaman;

    KDE Windows arayuzune benzetilmeye baslanmis gibi geliyor sanki.
    Oysa; GNOME, tamamiyle kendisine has bir arayuze ve mantiga sahip.

    KDE'nin bu windows benzerligi, KDE gelistiricileri tarafindan ozellikle
    yapilmis olabilir mi acaba diye dusunuyorum surekli.. Win'den gecenler icin
    de bir kolaylik olsun diye...?

    ?
    ;
    :