[linux-sohbet] Re: (Off Topic) Ekli Mailler

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Wed 09 Jul 2003 - 18:09:02 EEST

    Merhaba,

    On Wed, 2003-07-09 at 17:50, Davut Topcan wrote:
    > Sayın Frontsite ailesi ve ekli mail kullanan saygıdeğer üstadlar,
    > gönderdiğiniz maillerin content leri ekli txt dosyası olarak geliyor..
    > Maillerinizi daha rahat okuyabilmemiz için benim kişisel ricam eskisi
    > gibi göndermeniz.

    GnuPG[1] kullanarak gönderdiğimiz tüm e-postaları imzalıyoruz. Ben
    kişisel e-posta adresimden gönderdiğim tüm e-postaları da bu biçimde
    imzalıyorum. Bence gayet faydalı, çünkü gönderdiğim e-postaların sunucu
    veya iletimi esnasında herhangi bir değişikliğe uğramadığını bu yolla
    öğrenebiliyorum, ayrıca SMTP protokolü biliyorsunuz yeterince güvenilir
    değil.

    Birileri benim adıma listeye bir e-posta gönderirse ve bana ait olmayan
    fikirleri beyan ederse, imzamı kullanmadan ben olduğunu kanıtlaması
    hayli zor olacaktır.

    Kullandığınız e-posta yazılımı (MS Outlook Express 6.0) GnuPG ile
    imzalanmış e-postaları biraz farklı gösteriyor olsa gerek. Yerinizde
    olsam, MS Outlook veya bir başka e-posta yazılımı (IncrediMail, The
    Bat[2]) kullanırdım. Biz Evolution, KMail, mutt, pine vb. ile benzer
    sorunlar yaşamıyoruz. Sanıyorum Outlook ile de sorun yok.

    [1] http://www.gnupg.org/
    [2] http://www.ritlabs.com/

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)