[linux-sohbet] Re: evolution ve kaybolan mailler

---------

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Wed 09 Jul 2003 - 17:46:32 EEST

    > ~/evolution/mail/pop3/
    >
    > altında bulunan ilgili account ile aynı adı taşıyan dosya, server
    > üzerindeki pop3 LIST komutuna ait history bilgilerini tutar. Bu dosyayı
    > silerseniz tekrar oluşturulacak, ancak server üzerindeki tüm e-postalar
    > tekrar alınacaktır.

    bunu yapmistim. Gene gelmeyen oluyor ve bu durum rastgele bir durum

    > Yerinizde olsam filtre tanımlarıma bakıp gelen e-postaların silme yapan
    > bir filtreye takılıp takılmadığını kontrol ederdim.

    filtrelerde silinmesine yonelik bir ayar yapmamistim sadece klasorlere
    dagitiyordu. Zaten ilginc olan da yani mail listesinden gelen bazi
    mailer gelmiyor bazilari geliyor. Bir anlam veremedim. Bakalim bu gun de
    bir gecsin

    Kolay gelsin

    Bu listeden cikmak icin